1. A csomagok diszkrét csomagolással vannak ellátva?
Minden termék védő csomagolásba van csomagolva. A csomagolás nagyon diszkrét, nincs rajta "sex shop", vagy "erotikus bolt" felirat. A csomagolás semleges, nem sugallja a tartalmat.
2. Milyen a szállítási idő és hogyan történik a szállítás?
Termékeinket GLS futárral küldjük el. A szállítás 4-8 munkanapon belül történik. Szállítási díj 1000 HUF. Lehetőség van fizetésre az átvételkor is.
3. Mi van, ha a megrendelt áru nem felel meg az elvárásaimnak?
Ha nem vagy elégedett a megvásárolt termékkel, akkor 14 napod van arra, hogy visszajuttasd a nem kívánt terméket cégünkhöz. Becserélheted az árut egy másikra, vagy akár visszafizetjük Neked az áru értékét. Kérjük, juttasd vissza a terméket címünkre azon információkkal együtt, hogy kicserélni szeretnéd-e a terméket (add meg a cseretermék nevét), vagy kéred a pénzvisszatérítést. Utóbbi esetben add meg nekünk a bankszámlaszámodat. Pénzvisszatérítésekre, vagy cserékre 14 napig tarthatsz igényt.
4. Mit tehetek, ha a termék nem működik?
A hibának a leggyakoribb oka az elem lemerülése. Vásárolj új elemeket és ellenőrizd, hogy a termék működik-e. Az erotikus kellékek egy része rendelkezik un. „szállítás közben történő bekapcsolás elleni védettséggel”. Ennek kikapcsolása érdekében benyomva kell tartani a főkapcsoló gombját kb. 12 mp-ig, vagy gyorsan egymás után (8-12-szer) be kell nyomni a főkapcsoló gombját. Ha ezek után sem működik a termék, akkor küldd vissza nekünk a hiba pontos leírásával együtt.
5. Mi van, ha a megkapott áru nem azonos a megrendelt termékkel?
Ha a megkapott termék más, mint az általad megrendelt termék, akkor – küldj haladéktalanul egy e-mail üzenetet az esetleges eltérésekkel.